Kantareller på snoppen ?

Emil kom utspringande från toaletten förut med byxorna på halvfjong och ropar frågvist "Mamma?! Kan man få kantareller på snoppen när man inte torkar sig?"
Jag fick mig ett gott skratt vill jag lova :)

Bakgrunden till hans tänkade var följande:
Emil har varit lite krånglig med att inte torka sig efter att han kissat på toaletten och då har jag försökt lura honom med att det kan växa svampar på snoppen (då syftade jag på "mänsklig" svamp) om man struntar i att torka sig.

Idag åt vi middag, fläskfilé, gräddsås och färska kantareller, vilket fick honom att komma på att svampar = kantareller. Sen förknippa detta med det jag försökt lura honom med.

Va roliga ungar är ibland :)


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

haha så härlig!! :)

Postat av: Darksess

Haha vad söt :D

2010-09-20 @ 21:14:20
URL: http://www.darksess.com
Postat av: malin

Hehe, ja den var bra! Goa de är när de börjar bli i den åldern att de tänker o försöker pyssla ihop saker o ting själva! Finurligt måste ja säga :)

2010-09-21 @ 00:20:58
URL: http://troddedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0