Jenny, min älg-Jenny

På tisdag morgon lämnar Jenny landet för att söka lyckan i storsta´n London. Eftersom Jenny är en av mina bästa och närmaste vän vill jag ge henne ett eget inlägg och ett auf wiedersehen här på bloggen.

Det kommer bli så tomt här hemma i stan utan henne! Vem ska göra narr av mig, vem ska bli arg på mig på fyllan, vem ska kalla mig foreskinn, vem ska hjälpa mig på kort varsel att passa barnen, vem ska jag har så trevliga tjejkvällar med, vem ska jag prata om allt med, vem ska säga "gammelmanshår" till Liam, vem ska jag skvallra med.. o s v? Ja, ni ser. Massa frågetecken.

Jag önskar dig alla lycka till i London you dirty bitch! Jag hoppas vi ses snart igen ♥

Men jag ser fram emot morgondagen för då ska vi ses och säga Hej då IRL :)

Puss o kram ditt egna Foreskinn


Jenny aug 2007


Jenny okt 2008


Jenny nov 2008


Jenny maj 2009


Jenny juni 2009


sommaren 2010












Kommentarer
Postat av: Älg-Jenny

Karin! vilka smickrande bilder du har lagt ut på mig........

Jag grät och skrattade när jag läste vad du skrivit=)

LOVE YOU!

2010-09-26 @ 23:27:42
Postat av: Liza

Tack karin för i lördags!!!

Jätte fina bilder på Jenny!!Gilla den me Liam & Jenny:)

De hörs att Emil & Liam har varit i jennys närhet ;)haha.

2010-09-28 @ 20:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0