Jag är med kamera!

Nu har jag äntligen, efter massor av överväganden hit och dit, köpt mig en ny kamera. Jag köpte exakt en likadan som jag hade i sommras då den förstördes av vattenskador. Förutom att denna är rosa.
Jag ville först köpa en systemkamera, men jag tycker verkligen de är för avancerade för mig. Dessutom kostar de ju en hel del och pengar har jag verkligen inte gott om.

Dessutom lyckades jag rädda mitt dyra minneskort i sommras då den förra kameran pajade. Så jag hade ju ett passande minneskort till denna nya. Jag är nöjd med den också. Den är enkel och lagom att ta hand om.


Nikon S4000


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

funderar på en sådan också. verkar bra!

Postat av: Darksess

Nice! :)

2010-09-28 @ 20:51:44
URL: http://www.darksess.com
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Hon jobbar på barn habiliteringen i karlstad som ligger bredvid central sjukhuset, tror hon kan vara ibland på barn och ungdomsmottagningen också


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0