Fredagsmyyyys

Älska fredagar!

Idag tillbringade jag och Jenny eftermiddagen i Karlstad city :) Jag skulle vilja haft en tjock plånbok! Men tyvärr har jag inte det så det blev inte mycket handlat.

Jag köpte mig i alla fall en blus tills imorgon kväll och några leggings, och nån mer topp. TYVÄRR har jag ju ingen kamera, annars hade jag visat :)

Snart kommer Jenny hit och ska färga mitt hår och samtidigt ska vi/jag äta chips. OLW har ju tre nya smaker som jag köpte på COOP. Jag var tvungen för de såg så goda ut alla tre så jag kunde inte sortera bort nån :)

Ha nu en trevlig fredagskväll, för det ska jag ha! :)


Kommentarer
Postat av: Darksess

Vi skulle köpa creamy pizza för Micke trodde den skulle vara god men den var slut på Ica Maxi i Karlskoga :( Får åka ner och köpa den här istället.

2010-09-24 @ 22:27:50
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0