Depp

Usch vad jag känner mig deppig just nu. Jag känner sån hopplöshet och nedstämdhet som jag aldrig kännt tidigare.
Jag fick prata med psykologen förut, för första gången. Det kändes skönt efter en stund att prata av sig över mina tunga bördor. Jag bär på så mycket jobbiga funderingar, vardagshändelser osv på mina axlar. Jag är glad att jag själv kan se det, och psykologen sa att det var bra att jag själv ser det. Jag skulle få en medalj för det...

Idag har det varit skola som vanligt och Anatomin var roligast, också som vanligt.
Jag har äntligen fått min efterlängtade litteratursbok nu! Så nu har jag hela min studielitteratur som jag kommer behöva dessa två år. Om det inte skulle dyka upp nått kompendium eller så, me de kostar ju inte en förmögenhet.

Sen blev det Mulle på eftermiddagen för Emil, mig och Liam. För jag fick inte tag i barnvakt, tyvärr. Det hade ju underlättat en HEL DEL...
Liam älskade att vara i skogen och skötte sig exemplariskt, men tyvärr tvärtom med Emil. Fast det var ju ganska väntat, fast jag har nu gett det en chans i alla fall. Nästa torsdag ska vi prova igen, och då utan mig. Funkar inte det så får vi ge upp även denna aktivitet.


Kommentarer
Postat av: Darksess

Inte alls bra att vara depp :( Hoppas det blir bättre. Hoppas för din skull att de inte ändrar/tar bort några böcker från litteraturlistan.

2010-09-02 @ 22:24:11
URL: http://www.darksess.com
Postat av: Maria

Kram Karin! Jätte bra att du har någon att prata med, för det är inte bra att hålla jobbiga saker inne för länge. Du är så duktig och stark som kämpar på trots att du verkar vara ensam mkt.

2010-09-03 @ 10:01:05
URL: http://kattsvart.blogg.se/
Postat av: Darksess@soclog

Sv: Vad kul :D Får se om vi ser varandra där då. Skönt att det inte regnar.

2010-09-03 @ 12:22:36
URL: http://Darksess.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0