bortglömd

Jag är inne i Facebooks nya värld så min blogg kommer åt sidan, rejält :)

Nu är det äntligen fredag! Jag har varit så trött denna vecka, framförallt de två sista dagarna. Så det ska bli skönt med lite vila.

I torsdags hade vi vårt första prov. I patient dokumentation med dess alla skrivregler ! Det var lite svårt, men jag ber till gud att det gick bra! De kändes ju dock inte bra efteråt...

Imorgon ska vi få besök av min kusin som är lika gammal som Emil. Han ska sova här i helgen. Jag kan lova er att Emil ser fram emot det :)
Imorgon är vår avsiktliga plan att åka upp till Björkvallen och till skogen så kan vi bygga kojor och sånt, om vi hittar bra byggnadsmaterial.

Nu ska jag kolla lite på ansiktsboken, sen TV igen.

Tjo flöjt!

Kommentarer
Postat av: syster emma

Karin gløm facebook! Blogg ær mycket roligare, skriv lite mer hær!

2010-09-11 @ 14:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0