Besök

Just nu är min kusin Philipe här. Han är lika gammal som Emil så de leker perfekt ihop.
Han ska få sova här tills imorgon.

Vi har inte hunnit till skogen än, så det får väll bli imorgon. Men lekparken ska vi gå till sen, jag VILL UT :)

Jag håller på att ta reda på alla sängkläder och handdukar som ska tvättas. De var ett stort berg här ute i "lill-hallen" som har legat där i flera veckor...
Emil och Philipe tittar på film just nu, så jag kan ta tvätten :)

Liam ska få åka till mina föräldrar i Björneborg sen där han ska sova tills imorgon. Så de blir lugnt här hemma ikväll. Förutom att Jenny kommer hit, vi ska se på film och äta och dricka gott :)



Emil och Philipe, 15 mars 2010. Hemma hos dem på Skoghall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0