Veckohandling

Det är ett ständigt återkommande och det är minst lika tråkigt varje gång, jag pratar om veckohandlingen. Jag ska strax bege mig till vårt tillfälliga MAXI och införskaffa mig en veckas mat.

Sen i kväll måste jag plugga. Jag har sån stress inför alla prov som kommer innan vår LIA, det är mindre än två veckor kvar till LIAn nu. Vi vet inte vart vi ska vara heller, än. Vår lärare har inte fått tag i LIA platser åt oss alla.
Om man får önska så vill jag vara här i stan eller i Karlstad. Första året nu ska vi vara inom Primärvården (vårdcentraler bl a) och nästa år i Slutenvården (sjukhus och dess kliniker). Så nästa år VILL jag vara i Karlstad (VILL VILL VILL). Jag vill helst jobba där sen efter skolan :)

Jaja, åter till veckohandlingen. Nu drar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0