Plugg mina vänner

Jag kan ju inte direkt skryta över att jag är så inpluggad på den tenta vi har imorgon. Jag har verkligen legat på latsidan och jag känner mig lite mindre i balans för att plugga just nu. Det är så mycket som vi ska kunna..
Jag har lyckts pränta in ryggraden och de latinska- och grekiska termerna och hela kroppens skelett. Sen kan jag väll redogöra för någon enstaka sjukdom... men jag är såååå dålig på detta just nu!!

Önskar jag kunde vara med ambitiös just nu, det skulle behövas.

Idag fick vi självklart uppgifter att utföra när vi har LIA i två veckor. En inlämningsuppgift i arbetspsykologi som jag typ halvfattade och sen en hemtenta i kommunikationen. Det är fullt upp ska jag erkänna.

Jag kommer inte vara sysslolös på kvällarna när jag kommer hem, inte heller på helgerna.

Nu ska jag sätta mig och plugga anatomi mina vänner, önska mig lycka till. Det kommer jag behöva, tro mig!




Med en Snickers eller två går det kanske lättare ? :P


Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Gillar det jag ser! Plugg och snickers kan det bli bättre;p.

2010-10-20 @ 22:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0