Föräldramöte

Jag har nyligen kommit hem från ett väldigt trevligt föräldramöte. Det var mycket trevligt att träffa de andra föräldrarna och få ta del av de nyheter som dykt upp och som kommer dyka upp.

Dessutom har jag och fröknarna på Emils avdelning kommit överens om att de skulle inför de andra föräldrarna berätta för om Emils funktionshinder. Emil har asberger syndrom och jag tror på mycket mer förståelse från omgivningen om man delar med sig om detta.

Jag känner mig så otroligt stolt över att dela med mig om detta.


Älskade pojke! ♥


Kommentarer
Postat av: syster emma

aj aj aj! min söta lilla syster son! så vacker han är!!

2010-10-18 @ 23:34:51
URL: http://trasigtfinger.blogg.se/
Postat av: Maria, mamma till Lucas

:-D

2010-10-19 @ 11:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0