Älskade fredag, välkommen!

Jag är så äckligt trött nu för tiden, de måste saknas nått i min kropp. Nått ämne, eller så är det bara bra vila som saknas. Jag måste verkligen bli bättre på att sova mer, för jag tar kål på min egna kropp annars...

Jag har varit så trött så jag har mest varit en gnäll-mamma idag, mer än vanligt.

På kvällen åt vi lite fredagsmys jag och barnen. "Pillirumpa" (ostkrokar) och salta skruvar med lite dricka. Sen var ungarna så trötta så det blev natti natti.

Jag ser fram emot att få sova imorgon, så jag BER på mina bara knän att barnen inte vaknar för tidigt.

Nu ska jag ta lite disk och sen SOVA!


Mina barn ville inte ställa upp på kort så jag fick ta kort på snasket istället


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0