För 5 år sedan

Idag för 5 år sedan åkte jag in till BB efter en överburenhetskontroll hos MVC. Jag hade gått 12 dagar över tiden med Emil och gick dit med lite mensvärk som jag hade haft i 1 dygn ungefär. Det visade sig att det värkar, det hade jag ingen aning om. Så mitt råd jag fick var att åka till BB.

Men som min barnmorska sa: "att inom några timmar kommer en litet bebis födas", stämde ju verkligen inte. När vi kom in till BB var jag öppen 5 cm, men värkarna stannade upp och jag fick ligga där inne med dropp i ytterligare 1 dygn innan han vill komma ut.

Idag kommer mina föräldar in och ska ge Emil presenter, han fyller inte förens imorgon. Men de kunde inte komma då.

Så vi ska baka en jätte god chokladtårta. Jag ska ge er receptet sen, det är super gott och super enkelt!


För ungefär 5 år sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0