5 års kalas

Äntligen är det över, om man får säga så? Jag gör det i alla fall. Det är kul, men lite mycket ansträngning krävs faktist.

Eftersom jag var helt ensam idag så hoppades jag väldigt mycket på att det var snälla föräldrar och vänner som ville hjälpa mig och det var det verkligen! Jag är så glad för det kan jag lova!

Jag glömde ju massa saker hemma, saften, ketchup och senap osv... Så snälla Anna åkte och hämtade det hemma hos oss. Vi fixade en snabb fiskedamm med en svart sopsäck och ett metspö med kläypa, jag fick även stor (mycket stor) hjälp med städning. Åh vad glad jag är över detta!

Tack alla änglar som hjälpte till. Dessutom är Lekverkstan perfekt för barnkalas!

Nu sover mina gossar och jag ska nu sätta mig och sy julgardiner till vardagsrummet. Jag har äntligen lånat mammas symaskin (från 1985, det ni!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0