Nostalgi: Graviditeten med Liam

Jag har kommit in i en fas där jag absolut inte är sugen på ett barn till utan jag tycker att två egna barn och ett bonusbarn räcker gott och väl!
Men jag måste medge att jag saknar graviditeten, framför allt den med Liam när jag slapp spy. Graviditeten med Emil spydde jag till vecka 22, jätte mycket så den graviditeten var värre.
Jag skulle kunna vara gravid och föda barn om och om igen :) Jag blev dock väldigt tjock i graviditeten med Liam och vägde väldigt mycket, men jag mådde ändå bra.

Innan jag säger God Natt måste jag bara få uttrycka mina nostalgi känslor över min sista graviditet (för alltid?!) i bilder:










Kommentarer
Postat av: Michelle&Alexanders mamma<3

Ja de har hon fått 21 april föddes hon =)

2010-05-04 @ 22:15:28
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Lennart

Kom ihåg att jag läste av dej väääldigt tidigt!

2010-05-13 @ 13:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0