Härligt väder, men panik!!

Oj oj, vilket sommarväder vi fick idag! Jag var helt chockad förut när jag klev ut från porten och fick en värmebölja upptryckt i ansiktet. Det var härligt, men samtidigt fick jag panik!
Jag började tänka på min kropp och hur jag känner mig i den. Jag känner mig tjock och dallrig och jag vill inte klä på mig tunnare kläder.
Jag älskar vintern när man kan dölja fettet i tjocka kläder.

När jag hämtat Emil i Filipstad gick vi ut en stund på balkongen jag och barnen. Det var kaos i sig, fy fan va de bråka ungarna och jag var så förbannad så jag skulle kunna adoptera bort dem ;) Eller, kanske till och med skänka dem till välgörenhet. Jaja, det var då det. I stundens hetta :)

Hur som helst satte jag på mig ett par korta shorts och ett linne på balkongen, för att så smått börja sola benen lite. Det är vitare än ett spöke vill jag lova :D
Men fy vad obekväm jag kännde mig. Jag ska berätta en av mina största önskningar just nu (vad gäller mitt utseende) ; Det är att kunna ha ett par korta jeansshorts på mig till sommaren med snygga sandaler och ett snyggt linne eller en snygg tröja utan att känna mig fet och obekväm.

Jag har precis promenerat på mitt promenadband i 45 min och avslutade med 150 situps. Det var avslutet på min lördagskväll :) Men det känns bra, jag vill bli smalare. Jag önskar bara att jag kunde låta bli alla sötsaker och att jag kunde dra ned på mina portioner som jag äter.

Jaja, slut tjatat. Det finns värre problem, jag vet. Men jag känner så här nu, och allt kom upp till ytan ännu mer idag när värmen kom.

God natt!

 

Så här vill jag kunna klä mig i sommar :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0