Fredag i vanlig ordning

Nu har vi precis ätit taco som vanligt på fredagar nu för tiden. Det är gott och det blir ett mysigt avslut på arbetsveckan. Det är så skönt med helg så ni anar inte, trots att denna vecka bara inneburit 3 arbetsdagar för min del. Dagen idag gick otroligt fort ändå, trots att jag hade lust att vilja gråta ibland...



Ikväll kommer min syster Emma som nu mera bor i Oslo hit och hälsar på. Hon ska stanna hela helgen. Det var bli trevligt :)

Nu ska vi strax lägga barnen jag och Henrik.

Go kväll!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hej, ja brukar läsa din blogg ibland. Kan inte förstå hur man kan få jobba sånna pass när du är i den situationen som du skriver? Det låter inte humant tycker jag och jag själv ska börja jobba snart och börjar känna mig något orolig för hur mitt schema kommer se ut.. Har lite samma situation då min sambo ligger borta väldigt mkt och barnvakt ligger inte inom räckhåll.

Mvh// Malin

2010-05-22 @ 00:23:03
URL: http://troddedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0