Bara några rader

Jag har inget att skriva igentligen. Men jag kommer nog på nått ändå, bara för att :)

Barnen sover nu och Henrik är på Ålandkryssning som vanligt. Vi pratade nyss för han ska köpa med en mascara åt mig från Tax Freen, för min är så torr och äcklig nu. Det är på tiden att den byts ut. Jag hoppas han hittade en bra, fast det mesta duger. Förutom H&M´s egna mascara...

Jag hinner inte med nån promenad idag, för jag har massa tvätt att ta reda på. Jag måste även börja skissa lite på ett brev till Försäkringskassan, som man tydligen måste vara väldigt noggran med för att det ska gå igenom. Jag måste även gå igenom räkningarna och räkna lite, för nu är det snart dags att betala dem :/ Mindre kul, men ett illa måste. Bara massa måsten jämt. Fast inte alltid tråkiga måsten :)

Nu ska jag fixa lite!

Jag vill inte gå till mitt jobb imorgon, idag var ingen rolig dag :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0