I väntan...

Jag har precis avsutat ytterligare ett bullbak på mindre än 1 vecka nu. Det luktar gott här hemma :) Så jag har har nu slagit ned min stjärt vid datorn, som vanlgt på kvällarna. Jag sitter nu i väntat på att min mobil och datorn vill göra ett samspel så jag kan ladda över bilder från mobilen till datorn. Datorn håller på att ladda ned nån programvara och har hållit på med det i över 1 timme nu...

Min mobil får agera kamera för ett tag framöver tills jag har råd att köpa en ny kamera. Tråkigt nog. Jag skulle vilja ha en kamera NU!
Kameran på mobilen är ganska bra ändå, så det funkar OK.

Usch vilen kall dag det varit idag :/ Var är värmen ??? Barnen, jag och Henrik åkte ut en stund till skärgården ändå ut till Picasso skulpturen förut och vi höll på att frysa ihjäl. Det blåste iskalla vindar.... USCH! Jag vill ha värmen tillbaka.. snälla kom kom kom!!

Eftersom jag ej kan bjuda er på dagens bilder på skärgårdens tripp så bjuder jag er på några bilder från den 19 juli 2009 istället. Alltså 1 år bak i tiden :)


Go kväll!




Barnen fick inviga deras nya Converse skor




Kommentarer
Postat av: Sandrah

Så snygga skor, synd bara att de är så jobbiga att sätta på :/



Huset är 107 kvm.

2010-07-20 @ 08:32:59
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0