Vändpunkten

Nu har jag kommit till en vändpunkt i livet där jag måste och framförallt vill prioretera annat. Tidsbristen har redan börjat kalla i samband med inskolning och värre blir det som heltidarbetande mamma till två barn, där jag dessutom kommer vara ensam med barnen för det mesta. Snart börjar det "nya livet".

Med detta kommer jag lägga bloggande lite på ett steg längre bak. Jag kommer uppdatera bloggen när jag har tid och lust. Jag kommer inte följa andras bloggar och läsa dem flera gånger per dag, som jag tidigare gjort. Datorn kommer få bli en avlägsen kompis som jag tar till när jag har tid.

Denna vändpunkt är faktist positiv, inte negativ. Jag ser fram emot vårt "nya liv".

Vi hörs en annan gång!


Kommentarer
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

tack så mkt =)

2010-01-14 @ 16:48:37
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: marie

Låter väldigt vettigt!

2010-01-14 @ 17:48:18
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Sara

Tur att jag flyttar närmare då så vi har större möjlighet att ses och prata av oss!=)För jag får väl plats i ditt nya liv!?

2010-01-14 @ 17:56:44
Postat av: Lennart

A men tack då. Tur för dej att du kommer o jobbar snart igen...

2010-01-14 @ 21:01:21
Postat av: Jela - Bebis i mars

Klokt val gumman :D

2010-01-15 @ 00:32:05
URL: http://jeliz.blogg.se/
Postat av: christin

Jo det går bra att arbeta hemifrån, har även två tjejer till hjälp som arbetar hemifrån deras hem & ibland här, men jag har liksom du svårt att få tiden att gå ihop. Det är ett evigt pusslande som förstörs så fort något går snett (förkylningar o allt annat som man inte planerat in).



jag är med ensam med barnen större delen av tiden, mannen har inte arbete här på orten eller i närheten & att ha honom hemma arbetslös är bara inte ett vettigt alternativ.., så han bor o arbetar två timmar tågresa härifrån.



kul att du gillade kläderna =) du får kika in lite då o då.., det är ständigt något nytt :-)



Ha en bra helg!

2010-01-15 @ 12:07:24
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0