Utekvällen lyckad!

Jag hade jätte trevligt igår! Först förfest hos Madde, och sedan gick vi vidare till Mastis (Mastmagasinet).
Jag blev inte så påverkad av alkoholen som jag trott jag skulle bli. Utan det var som vanligt, som jag minns senast jag drack i februari 2008.

På Mastis hände något som kanske skulle kunna vara typiskt mig; Jenny och jag bestämmer oss för att gå hem vid 01:30 och när vi är på väg till entrén för att hämta jackorna har jag tappat min "Jack-bricka" så jag får inte hämta min jacka. Enda sättet var att betala 50 kr och vänta tills alla andra gäster gått. Så jag stod i entrén som an vakande hök och frös i över 1 timme. Jag var så rädd att nån annan hittat min "Jack-bricka" och skulle hämta ut min jacka.
Till slut fick jag jackan när jag identifierat den och jag slapp betala den där 50-lappen ;)

Idag mår jag rätt bra. Men jag har bara sovit i typ 4 timmar i natt så tröttheten är ett faktum. Det blir en slapp dag idag, förutom bullbak i eftermiddag som jag lovat Emil.


Kommentarer
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

är mjuklift till=)

2010-01-10 @ 11:23:14
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack, jag tycker också vi är söta ihop hihi =) Vad kul att det va lyckat igår förutom jack-brickan dårå men vad bra att du fick jackan och slapp betala =) Kram

2010-01-10 @ 16:41:51
URL: http://nicolediors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0