Sova hela natten

Det är så skönt nu när jag slutat amma på nätterna. Under tiden jag amande kunde Liam väcka mig ungefär 10-15 gånger per natt i snitt. Sedan jag slutade amma sover han hela nätterna, från 19:30 - 08:30 ungefär. Det är så skönt! Fast han sover bredvid mig ännu, nästa projekt är att få honom sova i sin säng.

Idag är jag barnfri på förmiddagen då barnen är på dagis. Det är helt tyst här hemma, men jag ska erkänna att det är skönt att få dessa timmar i ensamhet. Jag känner mig "värd" det på nått vis. Dessutom ger timmarna mig stort tillfälle att sakna barnen väldigt mycket! Mina älsklingar, mina favoritpojkar ♥

Om ni inte är för kräsna när det gäller barnkläder (att det måste vara märkeskläder alltså...) så kan man fynda jätte fina barnkläder från nyfödd upp till skolålder på COOP! De ha 50% på nästan alla barnkläder och jag hittade och köpte massa fina plagg.
Jag är en sån där "allätare" vad gäller barnkläder, jag köper både märkeskläder och även billiga kläder. Mina favorit affärer är lite olika, beroende på. Ytterkläder och skor lägger jag gärna lite extra pengar på och köper ofta på Stadium eller InterSport. Jag är öven väldigt nöjd med Polarn o Pyrets jacka som jag köpte till Liam. Vinterskor köper jag gärna med Gore Tex och gärna VIKING eller ECCO.

Annars är mina favvobutiker LINDEX och H&M när det gäller barnkläder ;)

Emil fick en TV och en DVD på sitt rum igår. TVn är en gamal "tjock TV", perfekt att börja med och DVDn köpte jag för 2 år sen. Det är en kareoke-spelare igentligen, men what ever! Den duger gott och väl. Dessutom fick han ta ett gamalt tv-bord som vi inte använder. Jag kan gissa att det kommer få myckt "stryck" av lastiblar och annat.


Emil tittar på Alvin och gänget igår kväll innan han somnade.


Kommentarer
Postat av: elin- theas mamma

Vilken lyx med egen tv på rummet! :)

Då är han väl nöjd förstår jag? :)

2010-01-20 @ 12:55:07
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Emelie

han sitter på bredbansbolaget där de får provition för de som tecknar telefoni och bredband hos dom..

2010-01-20 @ 21:37:34
URL: http://brunettempan.blogg.se/
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

heej hur är allt med er??

2010-01-21 @ 08:05:28
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

man måste få lite egentid för att ladda batterierna.

Jag är också allätare. Kan vara kul med några märkeskläder men ofta är de så himla dyra. Ja lindex har mycket bra till ett rimligt pris!

2010-01-21 @ 10:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0