Nu känns det bättre

När jag hämtade barnen idag kändes allt bättre. Undra varför man blir så där deppig och olycklig ibland, bara så där?! Konstigt.

Jag har fått många godsaker på posten idag. Barnens skaljackor från Polarn och pyret kom idag och likaså kläderna från VILLERVALLA.

Bilen är lagad med, i alla fall för ett tag. Jag hoppas att det är en permanent lagning, men vi har ju haft sånt otur hittills så vi får se. Vi gör som Volvo säger "Provkör bilen ett par dagar så får vi höra av oss om den går sönder igen".

Nu ska jag surfa runt lite på datorn innan det är natti natti för min del med...


Liam i sin nya jacka


Kommentarer
Postat av: marie

sådana dar måste man få ha ibland jag tror dom är bra även fast att det inte känns som så. Jättefina jacka!!

2010-01-29 @ 20:48:46
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0