Massa tänder

När jag av ren slump tittade in i Liams mun igår kväll upptäckte jag en massa nya tänder, minst 4 stycken nya som jag inte sett förut. Liam är så kvick på att stänga igen sin mun eller bitas, så jag vågade och hann inte riktigt se exakt vilka som var på väg upp och exakt hur många :) Jag hann dock att se 4 nya kindtänder, men jag tror jag skymtade nått mer. Jag ska titta ikväll igen så får vi se :)
Så nu har han alltså minst 12 tänder totalt i munnen blott 13 månader gammal.

Henrik har åkt till Åland idag och är borta i 2 dagar, barnen är på dagis just nu. Jag har det lugnt och skönt här hemma. Jag har hunnit med en långpromenad i snön, tvättat, vikt in tvätt, bytt sängkläder och lite annat små städande. Usch, det är alltid massor att göra.


Liam fick äta Vienetta glass på egen hand igår. Det var glass överallt :)

Kommentarer
Postat av: marie

massa små gaddar som man får passa sig för!:)

2010-01-27 @ 18:01:22
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0