Målarfärg


Emil målar med målarfärg





Jag klippte av en bit med tapet från en gamal tapetrulle och tejpade fast på köksbordet. Det blev perfekt att måla på. Han kladdade och kletatade och skvätte en del med vatten. Det var perfekt eftersom tapeten är så tjock och inte släpper igenom vattnet eller färgen som vanligt målarpapper gör.

I eftermiddag och under kvällen har Emil var väldigt duktig ooch gjort mig och han själv väldigt glad.

Nu ska jag packa iordning alla saker som ska med till dagis imorgon. För imorgon ska både Emil och Liam iväg. Liam ska fylla på sina förråd med extrakläder och blöjor och Emil har också något förråd att fylla på. Dessutom har jag namnat Liams kläder idag.

Nu börjar strax Familjen Annorlunda, det ska se :)


Kommentarer
Postat av: lOUISE

SV; Haha..det förstår jag mycket väl. Jag går i 8an, det är en hemsk termin som vi har framför oss, men mycket värd att kämpa för. Jag vill komma in på något bra! Åh vad kul att du spelat gitarr, nej jag började precis. Eller när jag var vid 9-10 års åldern så hade jag gitarr, men jag var inte intresserad. Jag hade såpass lite vett i skallen att jag inte tänkte på framtiden! Haha.. Visst är det kul att spela?:)

2010-01-11 @ 20:53:02
URL: http://knashultman.blogg.se/
Postat av: christin

Bra idé med tapeten =)



Hur gamla är dina pojkar? Jag har med två pojkar, mina är 10 mån & 3½ :-) Kul att kika in hos dig, hittade din blogg nyss.

2010-01-11 @ 23:43:31
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: Angelica <3mamma till liam & nr 2 påväg<3

Ja han är duktig Emil =) Skojj o måla, tänkte köpa nå vattenfärg till liam oxå så får väll se hur mitt kök ser ut sen när han målat klart ^^ haha!

2010-01-12 @ 10:20:27
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0