Liams tur

Idag var jag på stan med Emil och Liam en stund, först var vi på Bergqvist skor och sedan gick vi till lekparken.
Denna gången var det Liams tur att få skor, eller rättare sagt gummistövlar.
Jag tänker framåt, mot våren och köpte ett par ofodrade gummistövlar när de ändå var på REA. Dessutom slinkte det ned lite inpregnerings spray till Emils vinterskor.
Tjejen på Bergqvist skor beställde hem ett par gummistövlar till Emil också. De ser exakt likadana ut, fast en aning större. De skulle komma om ett par veckor trodde hon.

Ikväll ska jag åka och veckohandla när Henrik är hemma. Måndagar är en bra dag att handla på tycker jag.

Dessutom är denna vecka den sista veckan som jag är mammaledig, någonsin. Om det inte skulle bli en liten sladdis om några år ;) Jag börjar jobba nästa vecka, på måndag. Det känns overkligt men samtidigt skönt och framförallt kul. Det tråkiga är bara att man inte kommer få träffa barnen lika ofta :(


Kommentarer
Postat av: Matilda - 19år & Snart 2barns mamma!

en sladdis låter bra, det har jag också planerat in fast det blir nog inte försen om sisådär 7-10år :)



ser verkligen fram emot att få gosa med bebisen snart, men han verkar inte fatta grejjen riktigt med att det är tänkt att han ska ut nu =)

2010-01-26 @ 00:30:08
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Johanna - nybliven mamma

åh så söta! :D

2010-01-26 @ 13:36:46
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0