Jävla dag

Ursäkta rubriken, det låter allvarligt. Men så allvarligt är det kanske inte. Fast jag känner "vilken jävla dag det varit" när jag tänker tillbaka på hur dagen sett ut.
Emil har sina dagar då han ska hitta på hyss och bråk hela tiden, denna dagen var just en sådan. Jag önskar jag haft en riktigt snickarbod att slänga in honom i!
Så denna dagen har jag varit arg, arg och arg på hela tiden. Emil har fått veta att han lever, likaså jag.

När han har lagt sig och lugnet börjar lägga sig och när man har tid att tänka så kommer det dåliga samvetet, i alla fall för mig. Jag mår dåligt för att jag varit så arg.

Nu sover barnen och Henrik är på Ålands hav och guppar (på Cinderlella). Han berättade förut att han köpt en present åt mig på båten. Han vet hur mycket jag vill ha dessa två parfymer (så det vore väldigt trevligt om det vore så att jag fick nån av dem, trots att jag är tacksam för allt annat också) :


 


Kommentarer
Postat av: MichellesMamma<3

Det blir isf runt 13-14 tiden ja ska träffa min coatch kl 13 nämligen hehe så ja efter det :P

men gr det så hopaps vi att tiden funkar o så :D

2010-01-04 @ 22:19:02
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Matilda -90a & Snart 2barns mamma!

mammasamvete är inge roligt, man kan älta och må dåligt över saker som barnet glömt för länge sen.. Men antar att det är så det funkar..



Än finns det alltså hopp att jag kanske inte får någon jättebebis trots allt ;)

i vilka veckor föddes dina pojkar ?

2010-01-04 @ 23:20:20
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0