Eftermiddagen

Eftermiddagen har vi tillbringat en stund hos våra grannar över oss; Sophie och hennes son Melker. Vi fick fika och våra söner lekte. Fast min vilda son är inte alla gånger så rolig att leka med, snarare farlig.
Det var trevligt att träffas! :)

Nu har Henrik kommit hem från jobbet, han nattar just nu Liam. Jag ska strax städa ur kattlådan och hoppas det hjälper mot denna vidriga och starka kattpiss-stank som spritt sig i hela lägenheten! Det är vidrigt! Åke har på senaste tiden börjat kissa så det luktar starkt och frätande. Inte ens kattsanden Ever Clean hjälper, som vi alltid använt.

Jag har bokat en Ullareds resa idag också! Den 30:e mars åker jag och Helen dit. Jag ser fram emot det!


Kommentarer
Postat av: Elin- Theas mamma

Haha, vilken gemenskap oss grannar emellan egentligen :) Kul!!



Jaa men termobraller är fasen bra:P

2010-01-07 @ 21:26:55
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Karin..

Nu blir jag avundsjuk...

JAG VILL OXÅ TILL ULLA !!!

Ska nog åka innan Viggo fyller år 24 mars..

Och boka stuga så jag kan shoppa i 2 dagar.. ;=)

ka ju börja jobba o tjäna pengar på måndag..

Ha det gott Kram Minna

2010-01-07 @ 21:55:30
Postat av: Malin

Jag brukar träna spinning på galaxen & lite annat oxå! Men ska börja igen när mina pengar kommer! hehe på viktkoll som jag är medlem i står det hur mycket man ska träna ´det brukar stå minst 30 minuter ska man träna eller vara ute å gå!;) Ja vet faktiskt inte hur länge det ska vara på sjukhuset men dom hör nog av sig!;) Ja jag läser på distans. Vart istan är det du bor? Bor ni hus eller lägenhet? Kram

2010-01-07 @ 23:04:04
URL: http://missmaaliin.blogg.se/
Postat av: Jela - Bebis i mars

Kan tänka mig det :)

Precis, hoppas jag slipper det resterande månader också,



Nee jag har ställt in mig på att inte komma i dom på ett BRA tag haha.. tycker det mesta har lagt sig på rumpan faktiskt! Hur mycket gick du upp under dina graviditeter?

2010-01-07 @ 23:20:01
URL: http://jeliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0