Dagen

Nu sover barnen och det är skönt. Jag känner mig trött så trött. Vi köpte en film idag när vi veckohandlade på MAXI så den ska vi titta på strax. Det var nån gamal thriller som handlade om en flygplanskapning för 29 kr! :)

Idag har jag träffat Kryckan och Jenny. Vi möttes upp ute och besegrade kylan med en promenad till MAXI tur och retur. Där köpte vi lite fikabröd som vi tog med hem till Kryckan. Det var gottit! :)
Vi pratade och spelade När och Fjärran. Som vanigt så förlorade jag. Jag är så usel på spel, men det är ändå kul :) Det var jätte trevligt idag. Nu kommer jag inte träffa Kryckan på väldigt länge, för på fredag åker hon till London.

Emil är hemma nu, och lugnet är som bortblåst :) Han har haft det kul i Björneborg, hos mormor och morfar. De hade bland annat varit på julgransplundringen på Borgen. Där hade de dansat runt granen (inte Emil dock) och haft fiskedamm och även fått godis av tomten.

Jag tror vår lille katt Åke börjar bli könsmogen. Hans kiss luktar så starkt, dessutom tror jag han har börjar kissa i duschen (för det stinker kattkiss där jämt) och han går runt och jamar jätte ofta. Jag har för mig att dessa kriterier uppfyller kraven för en könsmogen katt, fast jag är inte säker? Nån som vet?

Det är jätte kul att jag har fått en del kommentarer av er, tack!


Kommentarer
Postat av: maria

Låter som han börjar bli det nu ja :-) hur gammal ä han? strax dags för en kastrering kanske? :-)

vad härligt att det har gått så lätt med amningen, stolt över dej å liam ;-) ska skriva i min blogg imöra för då har jag en ledig kväll så då kan du läsa om mina tenta resultat :-) krameli kram

2010-01-06 @ 23:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0