Barnvakt

Idag är det äntligen lördag, som Emil har tjatat om hela veckan! Denna gången är det inte tjat om lördagsgodis utan längtan efter lördagen har varit att han ska få sova hos min kompis Jenny.
Emil älskar verkligen Jenny.

Så idag när Emil är lycklig och får vara med Jenny hela dagen och även sova hos henne så har Henrik, jag och Liam fått lite egen tid. Vi har tagit oss en tur till Örebro. Vi skulle gått in på IKEA, men bilkön för att komma till parkeringen var jätte lång så vi sket i det. Istället gick vi in på Mariebergs Köpcentrum lite. Man åker ju jämt till Karlstad annars, det är kul med lite omväxling ibland.
Jag köpte inte en enda grej, förutom en present till Jennifer.

Nu ska vi strax se på film och mysa med lite choklad och chips.


Kommentarer
Postat av: marie

vet inte än. Nästa vecka vet jag iaf sen beror de lite på vad dom säger på undersökningen på måndag. Vi får hålla tummarna!!

2010-01-30 @ 22:07:46
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN

Mysigt med lite egen tid.

Var längesen vi var till mariebergs köpcentrum nu måste ta en tripp dit snart känns tråkigt att alltid gå i Karlstad butiker.

Hoppas ni får en fortsatt mysig helg!

2010-01-30 @ 22:57:32
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0