Åh, sista dagen

Det är sista dagen som jag är mammaledig nu! Imorgon kl. 7:45 ska jag börja jobba och barnen ska lämnas på dagis kl. 07:00 imorgon. Jag har många blandade känslor om att börja jobba.
Jag känner både glädje och sorg så att säga...

Ikväll blir en tidig kväll både för mig och barnen. Liam ska jag försöka få i säng redan vid 18, senast 18:30 för han kräver minst 12 timmars sömn. Emil kräver inte lika mycket sömn har jag märkt, men vid 19:00 ska han senast vara i säng.
Jag själv då? Jo, helst redan kl. 21:00 bör jag somna... Jag som älskar att sitta uppe på kvällarna och hänga framför datorn. Det är sällan jag lägger mig före kl. 24:00 på kvällarna...

Det blir en stor omställning för oss alla.

Nu ska jag laga kalops, storkok så jag kan ha till matlåda/lådor.

Vi hörs när vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till liam & nr 2 påväg<3

Jajjemenn dom andra verkar ha klarat sej hitills iaf =)) Hoppas de kommer gå bra på jobbet, fan va gött med kalops :D

2010-01-31 @ 13:50:21
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: marie

vart jobbar du någonstans?

2010-01-31 @ 20:49:05
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0