2010

Första inlägget för min del på det nya året. Det känns hel skumt måste jag erkänna.
Nyårsafton var verkligen inte nån speciell kväll. Vi kollade på TV och film och åt godis :) Barnen somnade ganska tidigt.

Idag är det exakt en månad kvar tills jag börjar jobba. Jag har delade känslor kring detta, både positiva och negativa.

Jag ska strax ge mig ut på en promenad till MAXI. Jag har inte varit ute och rört på mitt fläsk på väldigt länge nu, så jag känner att det är på tiden. Då kan bilen få vila sig lite.
Dessutom har det löst sig med bilen. Säljaren står för reparationskostnaden och bilen ska in på lagning inom kort. Tack och lov!

Tänk att vi för ett år sedan hade vi tagit premiär turen med vår nya barnvagn och med vår lilla underbara Liam. Han var bara 3 dygn då :)



Liam 2009-01-01

Kommentarer
Postat av: Lennart

Ska bli så kul o få tillbaks dej igen

2010-01-01 @ 15:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0