1 års kalas

Nu har vi precis kommit in jag, Emil, Liam och syster Anna efter en stunds lek i lekparken, i kylan. Det blev bara kallare och kallare när solen började gå ner, så vi gick in. Jag ska strax göra lite varm choklad som kanske kan värma upp våra kalla kroppar en aning, sedan ska jag laga lasagne.

På förmiddagen var jag och Liam på 1 års kalas hos Joel. Det var trevligt med lite prat och fika. Liam fick för första gången dricka saft, gissa om det var uppskattat?! Dessutom fick han äta chokladboll på egen hand för första gången, så han var så FIN efter fikan :)


Liam äter chokladboll


Ätit chokladboll

 


Saft är gott!


Födelsedags barnet Joel


Syskonen Viggo och Vanna


Lucas kramar mammas ben


Kommentarer
Postat av: Minna

Hej Karin..

JA,, visst va det trevligt att träffa o fika o prata lite skit..

Hör av mig om träff hos mig..

Kram på er.

2010-01-05 @ 20:11:15
Postat av: Maria, mamma till Lucas

Kul det var!!!

vi måste få till en träff snart igen.... Alltid lika kul att träffas. Kram..

2010-01-05 @ 20:33:13
Postat av: Nina mamma till Joel

Hejsan Karin!

Vad trevligt vi hade synd bara att Joel inte var helt kry,,Vi fick åka iväg till jouren igår kväll Joel hade öroninflamation på bägge öronen inte konstigt att han var ledsen..

Vi får ta och ha en träff snart igen..

Kramar

2010-01-06 @ 13:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0