Karlstad

Vi bestämde igår kväll jag och Jenny att vi åker en tur till Karlstad och går på stan istället. De har ju lite mer utbud och roligare affärer än här i stan. Även om jag gillar Lindex och JC, men jag är sugen på Gina Tricot. Jag har inte handlat kläder till mig själv på väldigt länge nu.
Barnen har igentligen massor med kläder, men det blir säkert att man köper nått nytt åt dem med. De är ju kul.

Jag trodde jag skulle få lite sovmorgon idag men Liam vaknade redan 06:20! Ovanligt tidigt. Fast vi gick inte upp från sängen (i alla fall jag) förens halv 8. Liam klättrar upp och ned från sängen som han vill nu för tiden. När Henrik är borta som nu, i tre dagar, så brukar jag ha Liam hos mig i vår säng. Det tycker jag är så mysigt.

Nu ska jag göra mig iordning lite så vi kan åka iväg till Karlstad.


Den är låten älskar jag;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0