Dan före dan

Idag är det dagen före julafton. Känns skumt. I år har jag haft mycket svårt att greppa den där rikitga julkänslan på nått vis. Det har varit mycket denna terminen som gör livet extra turbulent, se bara allt plugg och mitt privatliv. Så nästa år hoppas jag blir annorlunda, så man verkligen känner denna julkänsla.

Liam kom in till mig imorse strax före 8 och ville gosa. Jag var trött, jätte trött och lyckades få honom att somna om. Men tror ni jag själv kunde somna om? Nej, så klart.

Jag sitter och googlar lite nu på olika outfits och kläder för fest. Jag kommer återkomma mer om detta nästa vecka. Det är lika bra att passa på medan barnen sover.

När de vaknar ska vi koka risgrynsgröt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0