Dålig eftermiddag

Usch vilken eftermiddag det varit. Massa bråk och tjaffs och irritation.

Nu känns det bättre dock. Jag ska lägga mig strax sen väntas en tenta imorgon bitti. Jag som tänkte plugga under kvällen hamnade i ett telefonsamtal med Helen på nästan 2,5 timme istället. Där gick min tid till plugg. Men jag kan väll en del ändå, samt att jag pluggade under eftermiddagen innan jag hämtade barnen.
Dessutom var det en vitkigt och trevligt samtal ;)

Jag hoppas det går bra bara!

Nu är det lika bra att jag lägger mig så jag orkar med en härlig fredag! Imorgon kommer bli en bra dag, det känner jag på mig.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Emma

LYCKOSPARK KK, det här klarar du!! =)

2010-12-16 @ 23:46:45
URL: http://nicolediors.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaså vad skönt med 3 lugna veckor framför sig, vi har två inlämningsppifter som ska vara inlämnade den 30.e som varav en är en gruppuppgift och dom är baserade på onsdagens föreläsning så vi har inte kunnat gjort dom tidigare..galet datum att behöva ha två arbeten på känner jag!



Thea är ju sjuk än och jag är ju inne på min 3e vecka med förkylning och hosta men det går bra :)



Kom gärna förbi nästa vecka :) Vore trevligt, peter jobbar kväll så jag är ju mest själv då hela dagarna!!

kramkram

2010-12-17 @ 08:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0