Ytterligare en bra dag!

Vi fick sova ända till 10 idag! Så jag kan ju knappast gnälla över att jag var trött på morgonen när Liam väckte oss.

Sen åt vi frukost och duschade och begav och sedan ut på en cykel/promenad tur åt Marieberg. Emil cyklade och vi andra promenerade. Så under nästan 3,5 timmar som vi var ute så hann vi gå hela Marieberg runt och även titta på alla fina båtar som ligger vid bryggorna.
ÅHHH, vad jag önskar mig en båt! Jag skulle vilja ha en ca 4 meters fritidsbåt med 15-20 hk på motorn. Så man kan åka ut på Vänern och ha utflykter och fiska.

På eftermiddagen gick Emil över till grannflickan Embla och de lekte där till nästan 9 ikväll. Så han var super mega trött när vi hämtade honom kan jag lova. Det var skönt när han var där alla timmar, för vi hade det lugnt med bara 1 barn här hemma. Så jag hann stryka lite grejer och städa undan lite.

Nu har jag bara 1 vecka kvar av min semester :/ USCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0