Vaniljvisp

Vi älskar vaniljvisp här hemma, Mildas, som man vispar till en fluffig smet. MUMS! Så idag gjorde vi till kvällsmat (en onyttig sådan..) en blåbärspaj utav de blåbär vi plockade i måndags. Pajen åt vi självklart med vaniljvisp.
Liam lekte mest med smeten och blev riktigt kladdig :)





 

Nu sover barnen och jag sitter och tittar runt lite på Tradera och Blocket efter kläder. Barnen behöver ha två uppsättninger av ytterkläder. En av dem kommer jag köpa ny och sen funderar jag på att köpa den andra uppsättningen (alltså reservkläderna) begagnat. Jag är mest ute efter Mckinley eller Everest i ytterkläder, för det är de märken jag gillar mest.
Usch, vilken stress gällande vinterkläder när det är lååång tid kvar ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0