utekväll!

Igår skulle jag, Jenny och Madde haft en tjejkväll med vin här hemma hos mig. Men det slutade med att vi istället var hemma hos Jenny och gick ut på Mastmagasinet på kvällen. Jag hade så kul, förutom lite onödigt och barnsligt tjafs som uppstod mellan en vän och en vän.

Jag kom i säng vi 4 i natt Liam vaknade vid 7 och jag kunde verkligen inte somna om... Så jag är måttligt trött kan jag lova. Men jag mår bra nu efter frukosten.

Henrik och jag håller på att städa lite här hemma, för det ser förjävligt ut. Stökigt och lortigt.
Barnen hade haft myskväll med ostbågskrig i vardagsrummet i går kväll så ni kan ju gissa hur det såg ut? Henrik hade tagit det nödvändigaste men ryamattan var dammig av ostbågar i morse. Usch...

Vi fick plocka massa härliga glasäpplen i Filipstad igår när vi var där, på svärmors trädgård. Så jag funderar på att baka en äppelpaj sen och bjuda våra eventuella gäster på :)

Nu ska jag duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0