Tyg & otyg

I ett av grannhusen har en tjej en ganska nyöppnad butik, Tyg & Otyg, där hon syr olika saker. Så idag gick jag och Liam dit för att se om hon kan sy en hissgardin åt mig till Liams rum. Jag vill ha en i fina färger.
Jag hittade ett fint randigt tyg som hon hade. Det var vitt i grunden och randigt med grönt, turkost och gult. Till detta ska jag ha gröna knytband och på ena knytbandet ska hon brodera in Liams namn i turkost.

Den kan bli klar om 2 veckor ungefär och jag läääängtar, för jag tror den kommer bli fin! :)


Hissgardin med knytband blir fint i Liams rum


Kommentarer
Postat av: elin- theas mamma

Jag har aldrig vart där i huset men jag har ju sett skylten & undrat vad de är därinne :)

hoppas hissgardinen blir fin nudå! :)

kram

2010-08-06 @ 19:03:03
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0