Studera lite

Jag har inte direkt nått att studera på idag, men jag tänker ändå vara ambitiös och läsa igenom mina anteckningar kring skrivregler och även försöka memorera dem ännu mer...
Vad mycket det är att lära, hur ska jag klara detta ?!
Idag slutade vi redan vid lunch, för kursen efter lunch var inställd. Innan dess hade vi patientdokumentation. Vi gick igenom skrivregler och vi skrev ett personligt brev med hjälp av dessa regler.

Jag trodde inte det skulle finnas så mycket regler kring brev och dokumentation, visste ni?

Nu ska jag dricka en kopp med thé och läsa lite.

God natt!



Kommentarer
Postat av: Darksess

Vad flitigt! :) Tänkte skriva ett brev idag men hade glömt inställningarna redan. Inte alls bra.

2010-08-24 @ 23:01:58
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0