Sommaren ?

Jag satt precis och funderade över sommaren som varit och kom fram till att denna sommaren har varit så otroligt kort! Det känns ju knappt som man haft nån sommar alls. Den finaste delen av sommaren var ju i juni och början av juli, då jag jobbade.
Nu börjar hösten sakta men säkert krypa fram, och jag älskar hösten så det gör inget för mig. Men på nått vis vill jag ha mer värme, sol och bad! Jag kan räkna på mina tio fingar hur många gånger jag varit på stranden med barnen, det är tragiskt.... :/

Mer sommar, ber jag om. Sen får hösten komma :)

 
Liam, 6 månader sommaren 2009




Emil sommaren 2008. Han och jag matar ankor på en brygga i skärgården.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej..

Tack tack! Vi är nöjda med artiketn faktiskt... det var väldigt bra skrivet, stort och roliga bilder! ibland har man inte alls blivit nöjd med det som skrivits. men de här blev bra! =)

Hoppas allt är bra med er!

Kram

2010-08-20 @ 15:19:03
URL: http://karatelene.blogg.se/
Postat av: Darksess@soclog

Sv: Tack :) Det var jättegott. Vad konstigt med felet. Jag får prata med supporten om det. Okej. Kanske är mer så att alla sätter sig på samma plats bara. Ni får säkert namnskyltarna på måndag så det blir mer permanent :)

2010-08-20 @ 21:26:07
URL: http://Darksess.soclog.se
Postat av: McFlurry

Hej! Ja, det va verkligen på tiden =) Allt är bra här. Hur är det i K-hamn? Lycka till i skolan! =) Det kommer gå bäst ;) Hur många är ni i klassen? Bara tjejer? Använder du väskan jag gav dig? (annars jävlar hehe) Kram

2010-08-21 @ 04:19:54
URL: http://nicolediors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0