Snart är det dags

Jag har gjort en ny kategori på min bogg eftersom en stor del av mitt liv kommer bestå av studier i 2 år nu. Jag börjar på fredag med information hela dagen, sen kommer jag börja på allvar på måndag.
Det känns helt overkligt! Det blir ett helt nytt liv.

Min granne Sophie har precis läst till Medicinsk sekreterare så jag fick köpa en stor del av hennes kurslitteratur för halva priset! Det är jag jätte glad för.


Eftersom jag har fått litteraturs listan för dessa 4 terminer så kan jag lika gärna beställa hem så mycket böcker som möjligt. Sen kommer vi få köpa en hel det kompendium via skolan också.

Jag har beställt från Bokus (de var billigast) och de 5 böcker som jag måste ha kostar tillsammans 1583 kr. Det svider att betala så mycket pengar och jag skulle gärna slippa, men det går ju inte.


Kommentarer
Postat av: mallab

Vad spännande. Hoppas de kommer gå bra för dej o lycka till:)

2010-08-20 @ 10:20:10
URL: http://troddedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0