Skoghall

Efter lite städ och sånt i förmiddags åkte vi över till Skoghall och hälsade på min farbror med familj.
Fast först var vi på Bergvik och åt mat på Mc Donalds.
Emil tycker verkligen det är jätte kul att vara där och leka med min jämåriga kusin Philip.

Nu sover barnen och jag håller på att skicka vinnarmail på Tradera autioner som gått ut. Sen ska jag packa dem så de är klara att skicka när pengarna kommer till kontot. Usch vilken tråkig syssla detta är! :/

Imorgon börjar skolan på allvar! Jag är lite smått nervös, mest för att jag har så dåligt självförtroende och dålig självdiciplin. Men jag SKA klara skolan och bli utbildad till Medicinsk sekreterare!

Jag har packat ned alla mina böcker, kollegieblock, pennor, sudd och sånt som jag ska ta med imorgon. Jag ska åka dit lite tidigare imorgon så jag kan försöka få ett skåp nära lektionssalen :)

Jag uppdaterar imorgon efter skolan för status om hur dagen gick :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0