Plugg

Idag började skolan på allvar och jag tänkte berätta lite om dagen och mina upplevelser.

Vi fick en mjukstart med lära-känna-varandra-dialoger. Vi fick intervjua varandra, välja plats, få vår mailadress och annan nödvändig information. Dagen avslutade vi med att fika ute i skärgården.

Fast vi sysslade inte enbart med detta under hela dagen. Utan vi fick faktist börja att studera lite i Anatomi och Sjukdomslära och även i Patientdokumenation.
Vi fick våra kompendium för dessa kurser som vi ska ha i 2 terminer.

Anatomin och Sjukdomsläran är ju hur intressant som helst! Vi ska få lära oss jätte mycket, mycker mer än vad jag trodde. Det är ju jätte intressant! På torsdag börjar kursen på allvar med studier och jag ser fram emot den jätte mycket!

Nu ska jag sätta mig ned och läsa igeom min anteckningar gällande skrivregler, för imorgon ska vi få göra övningar kring det. Sen måste jag läsa lite i mina kompendier om Anatomin och Sjukdomsläran, för det är så intressant.

God Natt!


Självklart litte snask som håller mig vaken :)


Kommentarer
Postat av: Darksess

Älskade också anatomin och sjukdomsläran :D Vi gick nog igenom hela anatomiboken med alla delar och så. Patientdokumentation tycker jag väl sådär om. Det är ju kul att skriva men jobbigt med alla lagar. Gissar på att ni får extra mycket om lagar eftersom ni har Inger.

2010-08-23 @ 22:34:44
URL: http://www.darksess.com
Postat av: Michelle&AlexandersMamma<3

aa han har flyttat han bor hos min mamma så vi ses om 11 dagar ungefär hehe :P sen kommer han väl komma hem ca 2 gånger i månaden så mycket man kan liksom.. Men de blir bra detta :D ska bli skoj/skönt att komma hem men samtidigt är de ledsamt att förlora alla kontakter man ahr här som dagis bvc osv, vänner o så de har man ju kvar ändå om de är riktiga vänner liksom.. =)

2010-08-23 @ 22:41:39
URL: http://saraboberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0