Nytt i köket

Nu har jag äntligen fått tummen ur och satt upp vår nya hissgardin och lagt på den nya duken i köket. Jag har haft grejerna här hemma i kanske 2 veckor nu, men inte orkat fixa.
Det blev mysigt i köket med en hissgardin istället för tråkiga panelgardiner.
Dessutom älskade jag det blommiga hemtrevliga mönstret! Dock så skulle jag vilja ha nått mer i fönstret, för det ser lite tomt ut.

Vi har dessutom mölerat om i vardagsrummet idag,vi har en eventuell plan som vi ska kanske fixa. Soffan har blivit lite mindre nu, för vi tog bort en av de två schäslonger som satt på den. Nu ser soffan lite mer "normal" ut, för alla som varit här hemma och sett vår soffa vet hur gigantisk den är :)

Nu ska jag titta på TV med Henrik. Imorgon åker han till Helsingfors i 3 dagar, BLÄÄÄÄ...









Hissgardin och duk från Jotex.se


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Jättefint!! Du får förresten vänta på efterbilderna tror jag för vi har massa smågrejs att göra klart först ;) Blir väl aldrig klara..

2010-08-17 @ 21:36:09
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Maria, mamma till Lucas

Det blev så fint för att du fick såå bra hjälp. hi hi ;-) Kram...

2010-08-18 @ 09:04:14
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

jättesnyggt:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0