Ny vecka

Nu var det måndag igen och likaså skola igen. Idag gick vi ända till 15:30. Det är en väldig tkort dag jämfört mot när jag jobbade, men det var första gången vi gick en hel dag i skolan sen jag började förra veckan.
Nu har vi börjat med ännu mera nya saker på Anatomin och Sjukdomsläras. Sen fortsatte vi med skrivregler på Patientdokumenatationen.
Det är jätte kul, men så svårt ibland :)

Jag ska sätta mig och läsa in så mycket av de nya latinska orden vi fick lära oss tidigare idag. Sen måste jag kolla grammatiken med, jag suger på grammatik!! Men det ska nog gå bra....

Henrik är borta jätte mycket denna vecka och det är så TUFFT! Jag är ensam med barnen och ska själv fixa skola, nattning, middag, lämna och hämta barn på dagis etc etc. Tro mig när jag säger att det känns att man lever.

På kvällen kom Madde hit en stund och klippte Emil och passade även på att klippa min lugg. Perfekt att en frisör kommer hem till oss så slipper man dra iväg med ungar till salonger :)

Nu ska jag gå och lägga mig. God natt!


Kommentarer
Postat av: Darksess

Måste bara påpeka, innan Inger hinner påpeka det, att det stavas jättemycket och jättekul. Det är alltså sammansatt. Hoppas vi ses i skolan imorgon. God natt! :)

2010-08-30 @ 22:24:33
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0