Nervös

Usch vad nervös jag börjar bli inför morgondagen! Imorgon börjar jag skolan igen, konstig känsla!
Det blir en informationsdag imorgon så då tar jag bara med penna, kollegieblock och almanacka.
På måndag börjar det på "riktigt".

Jag ska ta fram kläder och sånt tills imorgon så allt är klart, så slipper en nervös Karin springa runt och leta kläder och skaka :D

Barnen sover nu. Det blev lite sent, för vi åkte ner till mamma och pappa i Björneborg på eftermiddagen. Vi ska dock inte upp så tidigt imorgon, jag börjar inte förens kl. 10:00.

Emil ville måla med sin vattenfärg idag, han har tjatat så länge om det men jag har inte orkar ta fram allt som behövs (elak som jag är...)
Men idag medan jag lagade mat så var jag snäll :) Jag tejpade fast tapet på köksbordet, satte på Emil målarkappan och lät han måla lite.
Han var väldigt nöjd med det, en stund i alla fall.






Kommentarer
Postat av: Darksess

Det kommer nog gå jättebra :) Vi syns där imorgon. Otroligt vad man kan hitta med lite google. Jag har läst ett år nu på kursen. Smidigt att du fick tag på kurslitteratur billigt.

2010-08-19 @ 23:18:39
URL: http://www.darksess.com
Postat av: Johanna

Jag hittade också denna blogg på google =)J

Jag sökte samma utbildning i år men kom ej in tyvärr. Ska söka igen nästa år. Jag var nyfiken på andra som läser liknande program och tänkte att en del kanske delar med sig av sina studier på bloggar =) Ska kika in på din blogg igen för att se om du skriver något om studierna och hur det verkar och vad ni kommer läsa =)



Lycka till med studierna!

2010-08-20 @ 12:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0