Nässelutslag

Imorse när vi tog av Liam pyjamasen och blöjan var hans lilla kropp alldeles täckt av nässelutslag. Det var nått av det värsta jag sett! Jag blev totalt vettskrämd först.
För exakt en vecka sen fck han sin 1,5 års spruta och sköterskan sa att om ca 1 vecka, från den dagen, kan han få röda utslag och feber. Han hade ingen feber imorse, bara alla dessa utslag.
Han verkade inte vara berörd av dem heller. Så enligt överenskommelse med dagis fick han gå dit idag.
Dagis skulle ringa oss om han blev dålig.

Fast än så länge har varken jag eller Henrik hört nått, så han mår antalgigen bra, lilla bubben.


Så här såg Liams kropp ut imorse.

Vi fick gå hem vid lunch idag. Jag har precis ätit lunch här hemma och ska nu läsa igenom det vi gick igenom på Anatomin idag. Jag ska även läsa igenom grammatiken som vi gick igenom på Terminologin.


Kommentarer
Postat av: Darksess

Stackarn :( Tur att han inte påverkades av det.

2010-08-26 @ 14:29:07
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0