Lekparken

På förmiddagen idag gick jag och barnen till lekparken. Det känns som en evighet sedan vi gjorde det. I våras och vintras var vi jämt i lekparken.
Det var ju regnigt och grått men jag säger "Det finns kläder för alla väder". Tråkigt är det bara att så fort vädret är "sämre" så finns det inte en kotte i lerkparkerna, utan då stannar alla inne.
Jag kan tycka att det är skönt att ute när värdret är lite "sämre".

Liam satt och plaska i en vattenpöl i typ 30 minuter och jag har Emil gungade för det mesta.

Tyvärr hade jag glömt båda Liams par stövlar på dagis över helgen, så jag fick leta fram ett par stövlar i storlek 26 som Emil hade när han var liten. De var en aning stora, men bättre än utan :)

På eftermiddagen kom Jenny och sen ikväll kommer hon igen, för då ska vi sa ha lite girls night :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0