Jotex syateljé

Jag vill så gärna ha en vanlig svart hissgardin, en sån som man rullar upp och knyter upp den. Jag har en vit nu i vårt sovrum och jag känner att jag skulle vilja ha en svart istället som mörkläger lite och gör det mysigare.
Jag vill ha en i bomullstyg, EJ i nått lin-liknande tyg. Våra fönster är så breda så jag har inte hittat nån i rätt storlek och rätt färg nånstans.
Så såg jag att Jotex har en egen syateljé som man kan beställa från. Så jag ringde dem och de kunde sy en hissgardin, som man rullar upp med knytband i svart bomullstyg för enbart 390 kr inklusive frakt. Grejt!

Dock lite lång leveranstid...4-5 veckor. Men den som väntar på nått gott..


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

skulle vilja ha en jag med till köket:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0